Heeft iedereen zijn prijs?
Onlangs kreeg ik een fles champagne mee naar huis, met de vraag of ik een mooie review wilde geven. Als geheelonthouder heb ik dat dus uiteraard niet gedaan. Gratis drank uitdelen is niet mijn ding zult u begrijpen. Braaf geef ik de fles door aan een echte liefhebber op een komende verjaardag. Voor een mokkataart was ik misschien wel door de knieën gegaan.
Maar zowel alcohol als een mokkataart passen niet echt in een gezond eetpatroon, en beloningen voor reviews geven lijkt me eveneens een ongezonde marketingmethode.
Wat wij u bieden voor een 5 sterren review
Dat zou mooi zijn, een kans op een gratis (liefst grote) beurt voor een 5 sterren review, uiteraard wel aangevuld met jubelend commentaar. Maar de basis voor een goede review is nog altijd die unieke dienstverlening die wij leveren aan onze klanten. En zo moet het ook zijn.
Wie geeft er nog een review?
Ontevreden klanten doen dat. Diegene die tevreden zijn benaderen je persoonlijk en daar doe je het voor. Dat laadt je batterij weer helemaal op voor de volgende nieuwe klant. Voor de rest heeft iedereen zijn buik vol over dat irritante gebedel om een review. Eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik die tevreden klant nogal eens vergeet te vragen zijn tevredenheid ook tot uiting te brengen in een review.
Waarom hebben wij nog geen enkele review op Google?
Tja, geen ontevreden klanten, hoor ik u denken. Lijkt me onwaarschijnlijk. Nee, dat komt omdat ik deze mooie speciale Mercedes-Benz klassieker website pas afgelopen zomer hebt aangemeld bij Google reviews. Mijn fout, was het vergeten. Maar inmiddels staat er al wat.
Is iedereen dan tevreden over Stolk Balkbrug?
Euh, nee zeker niet. Zo zijn er op dit moment klanten die echt niet zo lang kunnen of willen wachten. Helaas kunnen wij ons als familie-(bedrijf) wel vermenigvuldigen, maar niet in tienen delen. Sommige klanten denken dat wij kunnen voorspellen én tegelijkertijd toveren, ook dat loopt altijd uit op een teleurstelling.
Wat kunt u wel terug verwachten voor een 5 sterren review?
Gewoon, dat wij ons werk goed blijven doen. Niet lullen maar poetsen. Gewoon een goede beurt maken bij u als klant. Nou ja, extra kop koffie kan er ook nog wel vanaf. Of wacht, misschien ben u de volgende keer eerder aan de beurt. Want op extra beloningen zit u toch niet te wachten 😉
Dus kom op; was u tevreden wees eens dapper en geef ons een 5 sterren review op Google ! Dank u wel!
ik wil een Google review geven
ik geef liever een Facebook beoordeling
Een Blog bericht van Maria, de assistente van de baas.
( p.s. heb nog wel een goede fles champagne in de aanbieding 😉 )